30.3.10

Yra höns ... och award!

.


Ibland känner man sig som en yr höna ...
rusar från ett till ett annat,
utan att veta riktigt vad man håller på med :)
Dessa påskhönor är från tiden då jag och min kära syster
hade Hantverksbutik i centrum!
De är tillverkade i Cult-design.

.

Trevlig Påskvecka till er alla!


.

Denna Award har jag fått av Anelia
med fina bloggen Anelias Hantverk!

Tusen Tack!

Meningen är att jag ska ge den vidare
till tolv fina bloggägare,
men jag väljer att ge den till er alla
som läser detta och har en blogg ...
ingen nämnd och ingen glömd ;)
Ni är alla värda denna som betyder
"Detta är en blogg med charm"

.

4 kommentarer:

Birgitta sa...

Vilka fina höns du har! Och grattis till den fina awarden och tack för den också.
Önskar dej en skön stilla vecka och en stor påskkram till dej.
Birgitta

Janne i Fagerlia sa...

Artige og spesielle høns. Må få gratulere deg med award, og samtidig ønske deg en fin påske.

Ciz sa...

Mina söta hönor ha just kumi fram nu å :)

Livet på Vestergård sa...

Grattis till awarden!
Söta hönor:)