13.1.11

Nu finns vinnare ...

.
Nu ska jag vara riktigt snäll
och berätta vem som vinner ...
.
.
Av alla 244 lotter ..
(kommentarer, e-post, följare och länkare)
har slumpgeneratorn fått avgöra
att vinnaren av tavlan ääääär ...
.
.
GRATTIS!
Besök gärna hennes inspirerande blogg!
.
GRATTIS också till
tröstepristagarna :
.
Jättefin blogg!
och
harriet.h... (mailadress)
.
Maila er adress så får ni vinsterna snart!
.
En BAMSE-kram till Er alla som
ville vara med och tävla!
Bättre tur nästa gång!
.

19 kommentarer:

Ruths datter sa...

Grattis til de heldige vinnere og klem til deg

Leena sa...

Grattis till vinnarna och tack för en spännande tävling!

Anonym sa...

Hei.Gratulerer så mye til vinnerne.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Lyckoslanten sa...

Jättestort grattis till alla som vann! Fina priser! :o)

Margot sa...

Stort grattis till de lyckliga vinnarna och tack för en fin tävling!
Ha en bra dag!

Anne-Lie sa...

Grattis till vinnarna!

A House With A View sa...

Stooort Grattis till vinnarna!!

Kraaaam aka

Anonym sa...

Stort Grattis till de lyckliga vinnarna!

Nyanser av vitt sa...

Jippi vad kul. JAG VANN! tack snälla. Jag mailar min adress till dig.
Ha en trevlig helg
Kram Agneta

Hantverkarglädje sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna, de fick verkligen fina vinster och du V-form ha en bra dag.

Black Iris sa...

Jättegrattis till de lyckliga vinnarna..
och en kram till dig för den fina tävlingen

Maidi

Anonym sa...

Grattis till vinnarna och till oss andra "Vi tar de nästa gång i stället"

Annelis hantverk sa...

Grattis till vinnarna!
Jättefin Amaryllis i härlig färg!
Må bra, kram!

Janne i Fagerlia sa...

Da gratulerer jeg vinnerne. Misunner spesielt den som vant vintermaleriet.

Moster och jag sa...

Stort Grattis till alla vinnarna och Tack för en mycket fin utlottning. Jätte fina priser och.... inte min tur idag heller!!!
Ha en skön helg!

Bestemor Drillo sa...

Grattis til heldige vinnere!
God helg til deg! KLem!

Harriet sa...

Yipiii. Vilken tur jag hade! En lott bland 244! Ibland är turen på min sida :) TACK för att du Vform finns som inspirationskälla!

Jessica sa...

Grattis till vinnarna :)

Fröken Tindra sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna och tack för en fin tävling!
Ha en bra dag!
Kram!