11.1.11

På klaffskåpet

.
.

.
Vi är ägare av ett orört gammalt klaffskåp
från min mans hemgård!
Hur gammalt det egentligen är
har vi ingen uppfattning om, tyvärr!
Visar hela skåpet en annan gång!
.
På de övre bilderna syns en av mina knypplade löpare!
.
.
Detta skåp har från början av december och fram tills nu
varit fullbelagt med de vackraste
julblommor och uppsättningar!
Nu börjar en efter en ha sett sina bästa dagar!
Flera amaryllis och korgar finns dock ännu kvar!
.
.
Mina stickor och garnnystan har kommit fram =) ...
med inspiration av alla duktiga bloggare!
Hur mycket jag nu hinner med förrän jobbet
och köksrenoveringen tar min tid ;O)
.
Endast två dagar kvar tills jag öppnar
mina hemliga paket!
Passa på ...
klicka på bilden längs oppe t.v.
så kommer ni direkt till tävlingen !!
Lycka till !


9 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Tyckte väl att det var en ovanligt vacker duk på skåpet,kram Nette

4U2 sa...

Knyppla ... tar inte det mycket tid?

Anne-Lie sa...

Vilken vacker duk du har knypplat. Passar bra på det gamla skåpet.
Kram Anne-Lie

Anonym sa...

Hei.Koselige bilder.Lykke til med strikkingen.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

Gugis Pärlor sa...

Du har fina klenoder! Fint skåp och vacker duk!

Kram Gugi

Anonym sa...

Den knypplade duken är så himla vacker!
Ska bli spännande när du öppnar paketen och jag håller tummar och tår för att jag ska bli den lyckliga vinnaren =)
Lycka till med stickningen!
kram

Janne i Fagerlia sa...

De gamle skapene var vakre, men like lekker var din kniplingsduk. Har aldri prøvd denne teknikken, men det er et meget flott håndarbeide.
Her har også strikkepinnene fått fart på seg etter jul......

Gunilla sa...

Fantastiskt att du kan knyppla det blir så otroligt fint.

Underbart skåp och en riktigt gammal fotogen lampa.

Ha en bra dag
Gunilla

Nyanser av vitt sa...

Jättefint gammalt skåp. Spännande med paketöppningen ....
kram Agneta