17.4.11

Mässbesök

.


.

Idag besökte vi mässan i Botnia Hallen!

Mycket folk och mycket att bekanta sig med! Ett stort och varierat utbud av allt från mat till turistprojekt! Även trädgård hade sin avdelning! Oj, vad man blev inspirerad ...

Här ska jag visa från Sixtens monter! Han gör alldeles otroligt fina alster och tredimensionella tavlor i trä! Där stod man länge och beundrade dessa fina produkter! .

Härlig fin dag har vi haft, fastän vinden var lite kall! Röstat i riksdagsvalet är också gjort :)Trevlig ny vecka till er alla ... snart är påsken här ...

.

6 kommentarer:

Hantverkarglädje sa...

Ja jag håller med, Sixten är verkligen konstnär ut i fingertopparna. Jag var också på mässan men jag begriper inte hur jag missat hans monter.

Gugis Pärlor sa...

Jag håller med... Sixtens tavlor är otrooooliga! Jag skulle vilja ha varenda en om jag bara hade utrymme ;O)

Kram Gugi

Annelis hantverk sa...

Ja han är verkligen konstnär!
Kram!

Lyckoslanten sa...

Tyvärr missade jag mässan! Jag brukar alltid titta litet extra på hans produkter och nu verkar han ha satsat på något nytt som jag inte sett tidigare. :o)

Black Iris sa...

Synd att man inte kan besöka all underbara mässor..
Ha det gott

Kram Maidi

Anonym sa...

Det är trevligt att besöka mässor och fylla på sin inspiration! Trodde först att det var du som ställt ut dina alster... tycker de påminner mycket om dina akvareller!

Ha det gott och Glad Påsk!
Kram Eva-Mari