8.6.11

Kavalkad

... blomkavalkad ...


.

På var och varannan blogg visas nu underbara sommarblommor, en vackrare än den andra! Dessa ska jag bjuda på idag!

Jag tog min kamera i handen idag på eftermiddagen och gick en runda över vår egen gårdsplan, men också in hos grannarna och hittade dessa härliga blommor just nu!



Efter att ha tillbringat dagen i växthuset, var det skönt att komma ut i friska luften. Dock visade termometern + 29 grader, både ute och inne i växthuset!








Ett enormt surrande av humlor och bin hördes på åkern! Inte att undra på, när ett sånt bord står dukat :)


NJUT AV DAGEN!!
♥♥♥


9 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Nu kan man inte annat än njuta av dagen!
Kram!

Janne i Fagerlia sa...

I min ungdom hadde jeg jobb i veksthus hver eneste sommer, så jeg vet akkurat hvordan luften er der inne. Å komme ut i frisk luft igjen er såååå herlig.

Fine blomsterbilder du viser.

Gugis Pärlor sa...

Tack för den blomkavalkaden! Verkligen fint väder nu plus allt som blommar... Svårt att se sig mätt!

Kram Gugi

Monkan sa...

Så har sommaren kommit till er också.
Jag kom på mig själv att det blivit väldigt mycket blommor och växter på bloggen den senaste tiden. Får försöka komma på något annat nu framöver. Men det är svårt att låta bli att fota de fina växterna, man blir så glad när de kommer.
Ha det bra
Monkan

Anonym sa...

Såå vackra bilder... ja, nu njuter vi i fulla drag!
Tack för din gulliga kommentar och för att du vill vara med i min utlottning:)

Kram och ha en skön dag.
Eva-Mari

Lisbet sa...

Härliga bilder!
Jo, varmt är det.
Ovanligt att hettan kommer så här tidigt.
Det är väl bara att njuta nu, fast svetten rinner :)
Ha en fin dag!

Lyckoslanten sa...

Man får inte nog av allt det vackra nu! Fina bilder och ja, jag nu är det varmt! Man borde få passa på att vara utomhus...
Njut av värmen! ;o)

Anonym sa...

SÅÅÅ fint!!
OCH vad det blommar hos er nu, och vad varmt ni har!
Har du kastat dig i vågora vid Fagerö ännu???
Kram!!
Annika i Reston

Black Iris sa...

Visst är det härligt just nu med alla blomster både "vilda" och "tama"..

Kram Maidi