10.7.11

Vår pärla vid havet!

.


Hit till vårt underbart vackra Fagerö har jag endast två km! Nu i dessa fina sommarkvällar vallfärdar människor för att få njuta av lugnet och friden!
Kanske vandra längs bryggorna och lyssna på vågornas kluckande mot stenarna!
Eller höra en tärna skrika i tystnaden!

Massor med soldyrkare har simstranden fått ta emot!

Tänk att få ta ett dopp och svalka sig i det klara vattnet!


I Restaurangen finns allt från ala´carte till en kall dricka eller en läskande glass ...






... eller varför inte gå på Konstutställning !!! :)


♥♥♥

9 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Så vackert ,fina bilder ,tänk att jag aldrig varit till Fagerö .Skulle lämna en kommentar åt dig på på din utlottning men det fungerade inte ,då få se om det går nu ,kramis Nette

Livet på Vestergård sa...

Det låter verkligen lockande :)

Anonym sa...

Ja det är vekligen en pärla.
Så många möjligheter....
tänk att bara sitta på bryggan o vippa med tårna.
Vårt vackra FAGERÖ.
Kram Margaretha

skapa och inreda sa...

Att ta dagen som den kommer det är vardagslyx väl värd att unna sig lite då och då.
Kramiz
Annikia

Lyckoslanten sa...

Ja vilken pärla ni har där. Vackra bilder! Dit är jag på väg! ♥

Annelis hantverk sa...

Mycket vackert!
Kram!

Min plats i solen sa...

Hej!

Tack för din fina kommentar på min blogg! :) Vad roligt att höra ifrån den som gjort det vackra kortet som Ann-Lis/Lyckoslanten skickade mig tillsammans med vinsten. Så fint! :)

Och vilka underbara bilder från er pärla vid havet. Ser helt underbart ut och jag förstår att människor vallfärdar dit nu på sommaren. :)

Njut av sommaren och ha det fint!

Kram Lotta

Anonym sa...

Så vackert ditt Fagerö är! Och om jag bodde liiite närmare så... och konstutställning skulle jag verkligen vilja besöka:)

Ktam Eva-Mari

Anonym sa...

KRAM menar jag, hihi!