1.12.11

Julen på väg ...

Jag köpte ett färdigt lingonhjärta till hörnskåpet på h-h för någon dag sedan!
Tyckte om färgen, passade så bra ihop med mina nya gardiner som jag gillar jättemycket!
Fann dem på denna mångsidiga affär ... liksom löparen på köksbänken!



Mina söta sjungande änglar i väntan på julen! De får representera mina tre flickebarnbarn, som med förväntan i sina stora ögon kanske inte riktigt ännu förstår vad som är på gång! Den minsta får sitt namn inom kort ...


Till sist vill jag visa en av de mysigaste julkalendrar jag någonsin sett! Hoppas det är ok Nikoline!! Besök gärna hennes trevliga blogg!


Fortsatt trevliga julförberedelser ... ♥♥

9 kommentarer:

Annelis hantverk sa...

Det börjar bli jul hos dig!
Söta änglar! Jo, kalender är jätteläcker!
Kram!

Nette Cecilia sa...

Snyggt hjärta,passar som du säger med gardinerna ,kalendern är nog jättehäftig,kramNette

Gugis Pärlor sa...

Det hjärtat har jag också tummat några gånger på... Jättefint! Håller med, kalendern är bland de originellaste jag har sett!

Kram Gugi

Janne i Fagerlia sa...

Hjertet passet perfekt utenpå døren. Og julekalenderen var herlig :)

Lyckoslanten sa...

Fint alltihopa! Tänk att du har tre små barnbarnsflickor denna jul! ♥

Skaparglädje sa...

Så mycket gulligt di visar på din blogg idag.
Kram!

Monkan sa...

Hej Vivan, det lilla hjärtat är superfint.
Den där kalendern var nog den häftigaste jag sett, du milde vilket jobb hon lagt ner på den.
Jag har likadana änglar som dina fast vita, de är så näpna.
Julen närmar sig med stormsteg,storm har vi dessutom ute, usch och regn.
Önskar nu att det ska bli kallt och snö.
Ha en skön helg
Kram Monkan

Unknown sa...

Änglarna är söta!
Trevligt veckoslut!
Kram!

nattugglan sa...

Vilken kalender,,ovanlig o häftig.! Vilket jobb att sticka alla småååa vantar.Kransen med klockan från H-H va jättefin..tror jag måst far en tur dit.