5.12.11

På gång ...

***
Julbasaren för första gången på Fagerö blev en riktigt lyckad tillställning!
Borden dignade av bakverk, stickat, olika inläggningar, massor med allehanda hantverk, grönsaker, äpplen och förståss julkransar... och glada, sjungande barn :O)
Och bäst av allt ... massor med kunder!!


Från den ena till den andra ... i morgon 6.12 går vår resa till Vasa och "Kvinnornas julmässa"!
Då firar vi i Finland även vår självständighetsdag!
Affärerna är stängda och största delen av befolkningen har ledig dag!

Ha en bra dag !!

5 kommentarer:

Hantverkarglädje sa...

Hoppas det var trevligt på Kvinnornas julmässa.
Ser att jag ´missat en del men återkommer kanske í morgon på min egen blogg. Bråda tider för oss hantverkare.

Monkan sa...

Hej Vivan, ja du, din krans är jättefin. Det är så kul med julmarknader, tyvärr är jag inte med någon sådan i år. Jag brukar bidraga med diverse bakverk. I år har jag haft lite andra saker att tänka på, så får vi se till nästa jul ifall allt är som vanligt igen.
Tack för ditt fina meil, ja det är ju en tid sedan, men du ska veta att jag har dig i åtanke. Hoppas du får en härlig jul ihop med dina små barnbarn.

Många julkramar
Monkan

Annika sa...

Ha en fin Självständighetsdag!
Läste att Ingela i Smedsby också skulle på Kvinnornas Julmässa i Vasa.
Vad fint det låter!
KUL att basaren på Fagerö gick så BRA.
Jag hade gärna varit där!
men, det vet du!
KRAM!

Puumuli sa...

Trevlig självständighetsdag!

Kram
Sari från Puumuli

Bestemor Drillo sa...

Håper du hadde en flott dag!
Det så ut til å være en riktig julemesse med masse fine ting!
Kos deg !
Klem fra bestemor!