13.1.12

1 euro och 75 cent ...

*****

... mera hade jag i min spargris
än vad VINNAREN hade gissat (168,-)!
Nämligen 169,75!
Men ni var många som gissat ganska nära!
Tack, tack, det har varit spännande att följa :O)


Vinnare blir således ANNIKA (igen) med
Grattis till dig, skickar din vinst, hjärtat!

Ett tröstepris utlovade jag
bland alla andra som kommenterade inlägget!
Och lotten föll på A-L med bloggen "Livet som Lilla"...
Grattis till dig också ! Ses!


Snö har vi fått, men också storm!
Bilden är tagen från köksfönstret nu på förmiddagen,
så den är ganska mörk, men det är också mörkt och mulet ute!
Fåglarna söker mat, och det sköter husfar perfekt ;O)

******

Granen är ut ... nu är glada julen slut :O)


5 kommentarer:

A-L sa...

Jippi! Va roligt :) Tack så mycket!

Janne i Fagerlia sa...

Gratulerer vinnerene så mye med de fine gevinstene. Så trivelig ditt vinterbilde med småfuglene var :)

Annika sa...

NEEJ och jag som trodde att det var JAG som vunnit i en sekund ;-)
Grattois till den andra Annika.
SÅ fin vinst.
kram!

skapa och inreda sa...

Nu blir jag så glad! :)
Har inte suttit vid datorn på några dagar, tittar in till dig och ser att jag var den som vann!!!! :)

nattugglan sa...

grattis till vinnaren..!