21.2.12

En liten omväg ...

*****
Hur skulle vår värld se ut utan vinter och snö!
Antagligen grå och trist ...

Tog skogsbilvägen hem här om dagen
och där var fridfullt, vitt och vackert!


Vi har omväxlande dagar med snöfall
eller sol med gnistrande snö!
Temperaturen varierar mellan +2 till -4
Perfekt!!

Nästa vecka infaller sportlovet,
då hoppas vi att vädret håller i sig!

Detta var detta jag hade på hjärtat idag!
Hoppas ni alla ätit var sin fettisdagsbulle :O)
Jag har min kvar ;)
*****
Tack för alla snälla kommentarer :0)

6 kommentarer:

Annika sa...

Är det vägen mellan Övermark o Rangsby?
GILLAR den.
Jag for den senast i somras.
Ja, njut av er vinter!!
JAG är som alltid sjukt avis!!!
Kram!!!

Maja sa...

Härliga vårvinter bilder! Bara att njuta nu av de fina dagarna då vi äntligen kommit oss till den här fina tiden av vintern! En lchf/gi fettisdags bulle slank nog ner här :)

Monkan sa...

Mycket vackert, så ser det minsann inte ut hos oss. Våra barnbarn har sportlov denna vecka,de är nere i Österrike och åker skidor, här i Skåne finns det ingen snö.
Jag äter inte semlor, är så där måttligt förtjust i dem.
Kram Monkan

Annelis hantverk sa...

Otroligt underbara vinterbilder!
Ha det bra!
Kram!

Linneskåpslycka sa...

Hallå, vilka fina vinterbilder:))
perfekta väderförhållande och lagom temperatur du har hos dig:))
Här finns ingen snö kvar nu.

Klart man mosade i sig en semla:))
I löövve semla:))

Ha det fint:)
Kram

Solstrimmor sa...

Underbart! Rent och vitt och gnistrande!
Här blev det morotskaka istället för semla!

Ha det bra.
Kram Eva-Mari