31.7.12

Soliga Fagerö ...

 Här visar jag några bilder från Fagerö ...
soliga Fagerö brukar detta ställe också kallas  ;O)
Och det håller jag med om ...


Sista dagen av denna sommarmånad ...
ser ut att bli en vacker och varm dag!



I morgon första augusti 
öppnas Skärgårdsloppisen i danspaviljongen,
ett jippo som blivit allt populärare under de år som det ordnats!
Närmare hundra bord finns med!  Den pågår t.o.m  8.8.
vardagar 14-20 och lö-sö 11-17
(8.8.öppet till 18.00)


Uppvisning ?


Några nya klockor har jag målat!
Fyrkantiga träklockor som är ca 20 x 20 cm
*
På Fagerö ordnas också en "vanlig" marknad på
lördag och söndag, där bl.a. jag finns med 'mitt bord' !



Välkomna till soliga Fagerö, alla som har vägarna förbi!

****

6 kommentarer:

Teuvo Vehkalahti sa...

Teuvon kuvat Noormarkusta kävi täällä ja toivottaa hyvää loppukesää.
www.ttvehkalahti.blogsdpot.com

Nette Cecilia sa...

Låter intressant med loppis vilka tider är det öppet ,kram Nette

Lyckoslanten sa...

Det där får jag inte missa i år! :o)

Anonym sa...

Vilka är öppethållningstiderna på loppiset?

Hantverkarglädje sa...

Ja tänk att det skall vara så svårt att komma sig till Närpes. Du är ju hit till Jakobstad på gammaldags torg och det är knappast längre tvärtom. Redan för några år sen menade vi oss till Fagerö på dans men se fortfarande blir det alldrig av. Man kan ju alltid hoppas att det faktiskt blir någongång.

Anonym sa...

Hej!
Ni som frågar om öppet på loppiset gå in på http://www.fagero.fi/ där står det under Nyheter.
Ja vi älskar vårt soliga Fagerö...men nu idag känns de som om hösten är här.
Men vi har ju också börjat på Aug.
Vi ses i loppisvimlet.
Ha en bra dag
Kram Margaretha