13.8.12

En runda ...


 .. med bilen, blev det i går kväll ... 
bara en liten runda till de närmsta byarna!


Visserligen gjorde molnen på himlen sitt till
att det blev vackra bilder ;O)
Solen sken, det var en magisk och underbar kväll !


 Österut verkar regnmolnen hopat sig ... 
undrar om du fick regn Inger ?  ;O)


Strålande vackert var det vid havet!



Utefter en väg fanns en mysig rastplats ...
ifall man hade promenerat eller cyklat ...
visst kunde vi stannat till med bilen,
men borde haft med kaffekorgen då  :O)



Verkar som om hösten gör sig påmind ... :O/
massor med fåglar på elledningen.


Endast en kilometer hem ... 
och vår lilla utflykt är över :O)

*
Ha en trevlig skolstart alla elever 
som intar skolbänken i morgon ...
så även till lärarna,
ni har en viktig uppgift ...   :)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt att ni besökte "inlandet". Jag säger som alla andra,Ni sku a kumi in(så a ni få en kaffekopp). Inget regn direkt, e bare döfta åp na lete :)
Inger

Unknown sa...

Vilken mysig utflykt och vilka otroligt vackra bilder du tog.
Kram!

Skaparglädje sa...

Vilken mysig utflykt och vilka otroligt vackra bilder du tog.
Kram!

Nette Cecilia sa...

Härliga bilder jag satt o såg på molnen här inne men jag hade tagit så många bilder redan så det var inget go i mig ,kram Nette

Livet på Vestergård sa...

Så fina foton! Jag fotade också moln i går kväll :)

Gugis Pärlor sa...

Molnen har varit extra fina den sista tiden... Konstigt att regnmolnen för det mesta hopar sig i öster?!

Kram Gugi

Käranån sa...

Vackra bilder!!!

Linneskåpslycka sa...

Trevlig tur med vackra bilder:))

Hoppas du haft en fin sommar.

må så gott
Kram