23.11.12

Måste få visa!

SOL idag :O) äntligen !!
 En vacker, underbar dag när månaden november går mot sitt slut!
Jag måste bara ta en avstickare ner till Fagerö idag ...
 Medan jag satt i värmen i bilen var det som om sommaren fanns kvar!
Men då jag öppnade sidorutan, sväpte en råkall vind genom öppningen!
Dock visade mätaren på + 5 grader!



Endast några båtar ligger ännu vid bryggan ...


Vackra vita svanar guppar på vågorna ...


Härliga SOL ...
äntligen en ljusglimt i novembermörkret!


Fagerö Folkpark ligger öde ... några dagar till :O)
På lördag ordnas festmiddag med dans!
Och snart är det dags för komikerkvällar
och julmarknad!


Återkommer ...
julöppning i centrum på söndag ...
i morgon är vi i Replot!
***



4 kommentarer:

Atelier Kari sa...

Takk for hyggelig hilsen fra Finnland på bloggen min! Jeg bor jo på Finnskogen, ved den svenske grensen. Hit flyttet mange finske svädjebønder på 1600 og 1700 tallet. Her er mye natur og dekorere med. Ha kreative dager! Hilsen Kari

Maja sa...

Vackra bilder! Ja visst var det fint med lite sol i dag! :)
Trevlig helg!

Janne i Fagerlia sa...

Flotte bilder du viser. Her hvor jeg bor har vi faktisk hatt 12 - 15 varmegrader noen dager. Skulle nesten tro det var vår igjen. Både bier og sommerfugler våknet til liv på ny. Men slikt er ikke uvanlig her ved kysten. Om et par dager kan det være kuldegrader igjen :)

Annika sa...

ÅÅÅÅ vad vackert!!
Jag har aldrig sett Skären på senhösten. Älskar dina bilder.
Kramar!