3.1.13

Böcker!

♥♥♥
Två fina finlandssvenska böcker kom tomten med i jul :O)
En av dem var "Mat så in i Norden" av Kenneth Nars
av Martina Uthardt och Jessica Piispanen.
Den första handlar om stjärnkocken Michael Björklund,
men även flera andra kända kockar som tillverkar mat 
från olika delar och från olika länder i Norden!
Klicka gärna på boktiteln och läs mera!


Den andra boken lever upp till sitt namn! 
I "Vardagslyx" finns många bra och enkla recept 
med fina bilder på goda bakverk och efterrätter,
men även bilder från den vackra naturen och landskapet



Bara att bläddra i dessa böcker är en njutning 
både för välbefinnandet och för ögat :O) 


TACK till "tomtarna" ....

4 kommentarer:

skapa och inreda sa...

Böcker är alltid mycket roligt att få. Brukar koka mig en god kopp te och bara njuta av all härliga bilder.
God fortsättning på det nya året.
Kram Annika

Mina fotostunder sa...

Mmm ser väldigt gott ut!
Ha en fin dag!

Annika sa...

Den där Vardagslyx i Österbotten skulle jag GÄRNA vilja ha!
Bägge böckerna ser så fina ut.
Ska titta efter dem i sommar då jag kommer :-)
Kram!!

nattugglan sa...

Vardagslyx i Ö..den har jag, köpte även varsin åt flickorna..tror de tyckte den va fin.Fina bilder va det iallafall...ha det bra!