18.2.13

Vinnaren är ...

****
Hej alla! Från att varit med om både nytta och nöje i
 "de röda vägarnas och rondellernas land / stad"
(enligt mig) är jag hemma igen ... 
men mer om den utfärden en annan gång :O)
****
NU är det utlottningen som ligger i fokus!
Först vill jag tacka alla för visat intresse och 
önskar Er bättre tur en annan gång !!
Bland nästan sextio kommentarer och mejl har
jag nu dragit en vinnare .... det blev ....


ANN-MARIE 
som låg sist i kommentarslistan !!!

Stort grattis till Dig ...  :O)

****



9 kommentarer:

Maja sa...

Grattis till vinnaren! :)

Ann-Marie sa...

Tack för vinsten Vivan.

Lyckoslanten sa...

Grattis till vinnaren! Jag tycks inte ha varit med i denna världen (bara i min egen) på senare tid. Nu har jag dock tagit del av ditt! Ha en fin vecka! ♥

Moster och jag sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren.
Även jag har helt missat denna utlottning.
Vi har börjat på i växthusen så det har inte funnits varken tid eller ork för bloggning.
Ha en bra vecka! kram Maj-Gun!

nattugglan sa...

Grattis till den lycklige vinnaren..Ha en fin vecka!

Sirpa sa...

Grattis till vinnaren!
Hej! Vill önska dig en trevlig tisdag!
Kram Sirpa

Felix sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren! Önskar att det hade varit jag som fått njuta av den fina tavlan...

Vinterhälsningar
Elisabet

Linneskåpslycka sa...

Grattis till lycklig vinnare:)

Kul att du gillar lilla vävserien :)
Vi startade 1981 :0 och är nu sju anställda. Det rullar på och det är jättekul:))

Må så gott
Kraam Tina

skapa och inreda sa...

Stort grattis till vinnaren och tack till dig för en trevlig utlottning :)
Kram
Annika