20.6.13

En vecka kvar ...


... tills jag öppnar min konstutställning på Fagerö !
Ett smakprov ska ni få, 
"Gammal dörr" med sommarblommor,
passar kanske just nu :o)


Men innan dess ska vi fira Midsommar!
Idag har vi haft regn och ca 12 grader!
Inget att skryta över ... men i morgon ska solen lysa igen
och mätaren visa över 20 grader ... sägs det ;O)
Och det tackar vi för ....

Min morgondag börjar med jobb ... 
gurkorna växer så det knakar, de firar visst ingen ledighet ;O)
Kvällen firar vi med vännerna på J.grund!
Lördagkväll i funktionsdressen på dansen ...
o.s.v. 

****

Ni ska alla ha en skön Midsommarhelg!
Tack för alla snälla kommentarer ♥

7 kommentarer:

Mina fotostunder sa...

Så vacker tavla!
Skall bli roligt att få se din utställning.
Trevlig midsommar!
Kram!

Marie sa...

Så vakkert!

Triveleg midtsommar til deg også :)

Catarina sa...

Alltid lika fint!
Ha en riktigt skön midsommar!

Nette Cecilia sa...

Vacker midsommartavla ,trevlig midsommar till dig med ,Nette

Janne i Fagerlia sa...

Sååå vakkert! Jeg har et av dine bilder hengende innrammet på stueveggen. Det er også vakkert :)

Jeg kommer til å ta noen ukers sommerbloggpause. Ønsker deg lykke til med utstillingen og en riktig god sommer!

Min Skattkammare sa...

Åhh, så ljuvligt du målat!
Den här tiden är underbar med alla ängsblommor som växer vart man än tittar.
Glad midsommar! (några timmar kvar än....;o)
Kram Kicki

nattugglan sa...

Hoppas att midsommaren ha vari bra! Här går det också i jobbets tecken..nu balas det för fulla muggar.Så fin tavla. Jag hoppas att jag skulle komma mej ut till Sommaröhallen i sommar..