2.1.14

Denna dag ...


... är den första av resten av ditt liv ...

 

Önskar Er alla en God fortsättning på 2014 !!
Tack för alla hälsningar!
Bilderna visar från Nyårskvällen med våra bästa vänner :)
Nedan förrätten och menylistan.

 

Tänkte inte beskriva året som gått i text och bild ...
det mesta  har jag redan skrivit om på bloggen!

Två händelser ska jag i alla fall nämna om ...
farmor blev jag i höst för fjärde gången, 
en fyrklöver i flickor har vi nu ...
dessutom är vi glada över att ha fått två barn 
och deras mamma till i vår familj :)

Nu börjar ett nytt år ... 
med "tomma" blad i femtiotvå veckor ;)!!
Räkna med att de får färg ....

Önskar Er alla en fin dag ♥


7 kommentarer:

Marie sa...

Det er ei stund sidan eg var innom bloggen din så nå har eg kosa meg med mange fine innlegg her hos deg :)
Takk for alle kommentarane du har lagt igjen på bloggen min i året som nå er omme, sjølv om du ofte ikkje har fått svar frå meg.

Eg jobbar nå kvar dag og har hus og hage + eit barnebarn som ofte er på besøk så det blir litt lite overskot til å blogge kjenner eg.
Derfor er det ekstra kjekt med dei som trofast kommenterer hos meg :)

Vil ønskja deg og alle dine eit godt nytt år :)

Klem frå Marie

Imagine sa...

Så trevligt du gjort inför nyårsaftonskvällen. Vi har firat julafton med yngsta dotter med familj o nyårafton med den äldsta. Vi börjar bli så många i vår familj att vi måste börja dela in oss en vecka vardera. Idag for dom sista gästerna så nu är det lugnt i huset.
Haft full rulle ända sen 20 december men nu ska momma vila:) God fortsättning på det nya året!

nattugglan sa...

gott nytt år du också.. här tycker jag allt går i fähustecken nu.. mycket innan man är i gång med allt..Grattis till alla barnbarnen.

Janne i Fagerlia sa...

Å starte på et nytt og ubrukt år er som å starte på et nytt maleri. Alt er nytt og ubrukt, og tiden vil vise hvor veien vil gå. Jeg er sikker på at du vil nyte dagene i det nye året på beste måte.

Annika sa...

Vad vackert inför nyår! OCH vilken god mat!
God fortsättning till dig!
ja, och dina 52 veckor lär bli färggranna!!
Kram!

Anonym sa...

Jo Tack för senast, såg inte bara vackert ut, dessutom mycket gott. Hoppas på fler stunder att ta vara på under året som kommer,god fortsättning, säger vännerna i med o motgång.

Gunsside sa...

Ser ut til å være en flott ,smakfull ;) nyttårsfeiring
Fine bilder