7.1.14

Mina hormoner ...


 ... d.v.s. mina 'skaparhormoner' har börjat göra sig påminda!
Vardagen har kommit och jag känner lusten
och tiden till att skapa är här igen :)

 

Några produkter som beställts till jul ska jag visa här!
Överst, skyltar till ett nyrenoverat hem!
Gästböcker med speciella motiv har
jag gjort ett antal av ... så även nyckelskåp!

   


 Barnen har gett sina 'dagistanter' varsin grytlapp i julklapp :)
Doptavlor är nu på gång ....
och fotoboken av barnbarnen ska färdigställas ...


Ha en bra dag alla mina läsare!

7 kommentarer:

Maja sa...

Fina saker du gjort speciellt alla gästböckerna var super fina och personliga blir de! Tänk om man kunde måla som du!! :)
Kram Maja

Catarina sa...

Fina, fina saker! Grytlapparna var ju en superfin ide´...
Ha det gott!

Livet på Vestergård sa...

Så fina saker du gjort! Gillar speciellt gästböckerna.

Rantamor sa...

Visst är det kul att få dom där kalendrarna av barnbarnen, så roligt att ha ett fint foto framme varje månad.
Du är så kreativ och så duktig, och en riktig konstnär med ditt målande.

Tjingelingen från Rantamor.

Mina fotostunder sa...

Vackra och så personliga saker du gjort!
Ha det gott!

Annika sa...

Du gör ju så fina saker!!
Du vet att vi har en gästbok på skären som du gjort + att vi har flera tavlor av dig också. DET gillar jag!!!
Kram!!

skapa och inreda sa...

Du är så flitig och gör så mycket fint, grytlapparna var ju helt otroligt fina, skulle jag ha blivit jätteglad över dem som dagisfröken.
Nu är alla helgdagar över och allt är som det brukar. Jag önskar dig ett härligt nytt skapar år.
kram
Annika