14.2.14

Alla Hjärtans Dag ♥

 

I dag blir det ett 'vitt' inlägg ... i kontrast med föregående!
Visst gillar jag vitt också :)


 Högtryck ser man inget av utomhus, men däremot i 
mitt lilla arbetsrum ! Håller på med ett och annat till 
Kvinna & Co - mässan som äger rum på kvinnodagen
den 8-9 mars i Simhallsbyggnaden i Närpes!
Se närmare sidospalten t.v.


Några färdiga textbräden ... 
men många ska ännu få sin upp sin upphängning fixad!


Önskar ER ALLA en riktigt trevlig Vändag


Det är inte farligt 
om man har olika färg på huden
Det viktigare är 
att man har samma färg på hjärtat

Isabell 7 år

9 kommentarer:

Mina fotostunder sa...

Vackra texter ... sanna ord!
Ha en fin vändag!

Solstrimmor sa...

Hjälp vad du är produktiv! Tänkvärda texter som är bra att bli påmind om!

Tack för dina trösteord till mig!
Hjärtekramar från Eva-Mari

Marianne sa...

Så mye fint du lager:-) Ønsker deg en god helg! Klem Marianne

Nette Cecilia sa...

Hjärtekram till dig ,Nette

Imagine sa...

Va fina skyltar du tillverkar. Ha en fortsatt fin dag!

Anonym sa...

fÅR INSTÄMMA I vÄGEN TILL EN GOD VÄN ALDRIG FÖR LÅNG, TACK FÖR SENAST.

Meta sa...

Vad fina skyltar. Man kan säga mycket med en sådan
Bra sagt av ett litet barn
Ha en fin helg
Meta

Lyckoslanten sa...

Jag har förmånen att ha hela tre sådana hjärtan i min glasveranda ;o)
Hoppas hinna ta mig en tur dit även om den helgen är fulltecknad på annan ort.
Hoppas du fick en god Alla Hjärtans helg! ♥

Janne i Fagerlia sa...

Så mange fine tekster! Jeg liker selv å ta med litt tekst i mine arbeider. Lykke til med salget!