11.2.14

Färger ...


 ... gillar jag!
Hittade tre nya färger av Nallegarnet på h-h senaste gång!
OCH, tror ni jag kunde välja vilken färg jag skulle köpa ...
nehejdå, det blev tre :O)



  

Endast EN blomma har min ena orkide´...
men visst är den vacker!?
Har flera ännu som väntar på ljusare tider :)

  

TACK till Alva och familjen
för ett riktigt trevligt födelsedagskalas ...
och nya mattorna passade perfekt i ditt dockhus ♥

 

Grått ... med det ordet kan vi kalla vädret här!
I dag snöblandat regn = SLASK!
Hoppas på lite snö, snart är det sportlov!

Ha det bra!

4 kommentarer:

Mina fotostunder sa...

Åh så söta mattor, passar ju perfekt! Snygga färger!
Kram!

Maja sa...

Svårt välja så bäst ta alla då de var fina alla tre! Gulliga mattor och fint kort du säkert målat själv!?
Ja nu vill jag verkligen ha sol! Inte en enda soldag under mina nästan 2 v sem! Ni får se att till helgen kommer den då sem är slut...
Kram

Skaparglädje sa...

Hihi, känner igen det där., Alltid jobbigt med beslutsångest.
Kram!

nattugglan sa...

härligt garn..Skall köpa dem sen då mitt löfte har gått ut..jag har ju lovat mej själv att köpa mindre av allt ´vad jag brukar hanla o där ingår garn,,har ju så mycket från förr. Fina små mattor till docksåpet..o kortet va så fint.kramar