31.7.14

LOPPIS ... och KONST FÖR ALLA !!!

 Ännu en intensiv helg stundar ...

 Inkommande helg kommer Fagerö
 att invaderas av människor från när och fjärran!
Då öppnas nämligen Fagerö Skärgårdsloppis!
2-7 augusti är loppis öppet ...
lö-sö 11-17, må-ons 14-20 och to 14- 17
Där finns också 'vanlig marknad' lö-sö samt
Hopsis (sö-må)och ponnyridning för barnen!

Dessutom ...


 ... KONST FÖR ALLA!

Det är ett nytt evenemang som berör konstutövare i de tre städerna
Närpes-Kaskö-Kristinestad ... här kan ni läsa vilka som är med 
i projektet med utställningar o.a. 
Den som har möjlighet kan besöka över trettio ställen :)

Själv finns jag med min konst och mitt hantverk i stortältet vid
disco på Fagerö nu på lö-sö 10-18. Välkommen in och hälsa på !! 

Oljemålningen ovan, som jag målat för flera år sedan, av ett 
gammalt svart/vitt fotografi föreställande båthus vid Nässkatan!
I dag finns ett båthus kvar och massor av vass och träd finns vid området! 

Några av mina hantverk  ...



 Nya hushållshållare i svart ...


Nytt är också "utedass-hjärtat" med text ...
bra ifall det inte går låsa om sig ... ;o)

Värmen fortsätter ... vi fick en liten regnskur i gårkväll ...
 vilken härlig doft och känsla att vara ute ...

Önskar er alla en riktigt trevlig helg!

Tack för alla snälla kommentarer ♥

1 kommentar:

Skaparglädje sa...

Så mycket fint du gör....Du är verkligen duktig! ¨
Kram!