9.7.14

Vem kan motstå !?

 
  Ja, vem kan motstå alla dessa underbara blommor vid
dikeskanten! INTE JAG!
I går eftermiddag tog jag cykeln och saxen och begav mig ut  :)

  Alla mina älsklingsblommor fanns där!
En vackrare än den andra :)

 En hel åker med bara blommor!
En rikedom vi har här ute på landet!


 Tyvärr säger instinkten ... snart är de borta!
 Men jag ska njuta så länge de varar ...

Min egen födelsedagsbukett !! 
 ♥

Du ska inte tro det blir sommar,
ifall inte nån sätter fart
på sommarn och gör lite somrigt,
då kommer blommorna snart.
Jag gör så att blommorna blommar,
jag gör hela kohagen grön,
och nu så har sommaren kommit,
för jag har just tagit bort snön.

Njut av dagen!

Tack för alla snälla hälsningar
genom alla möjliga media som finns ;) 

7 kommentarer:

Mina fotostunder sa...

Åååh så mycket vackra blommor du har runt dig!
Njuuut av sommarens varma dagar!
Kram!

Anonym sa...

Jaaaaaa det är verkligen vackert nu i våra dikesrenar....Vilken fauna......snart kommer klipparen å mejar ned alltsamman. Fattar inte varför.....de stör väl ingen att dikesrenarna är fulla med blommor.
Ha en fortsatt bra dag i värmen.
Kram Margaretha

Maja sa...

Fina buketter! Bilden med blommorna på pakethållaren var super fin! Får gratta i efterskott!!
Kram Maja

Imagine sa...

Fina buketter man får av vildblommorna. Nu är nog sommaren som bäst. Bara att njuta av sol o sommar.

Min Naturliga Sida sa...

Oj oj så fina blommor vi har i vår natur, det är nog bara att njuta av dem på bästa sätt så länge det varar ! Jättefina bilder !
Skön fortsättning på sommaren !
Hälsar Carina

kaffeochkanelbullar sa...

Det var en vacker födelsedags bukett du fick ihop : )
Grattis!

skapa och inreda sa...

Vilka underbara bilder på sommarblommorna som vi bara kan njuta av om vi har ögon som ser allt det fina i vår natur.
Kram