11.8.14

Sonjas sång!

 Så vacker och så passande till alla brudpar
är denna Sonja Aldéns underbara sång, Du är allt!
(Klicka och njut!)
Har fått lyssna till den flera gånger denna sommar :) ...

och även på bricka har jag målat en bit av texten
till ett brudpar!



Senaste lördag fick vi medverka i S och J.s bröllop i kyrkan!
Bilden t.v. är de på väg ut genom klockstapeln och en stund senare
åkte brudgummen iväg med sin brud på "flakmoppen" :) ...
till allas förtjusning! Tack för en fin fest!

Visar här några detaljbilder från vår "nya" trädgård!
Mera kommer senare!

"Gotlandsäggen" (stenarna) fick sitt eget bo ;o)

****

Snart, snart ... ha tålamod ...
utlottningen kommer inom kort !!

En riktigt fin skolstart önskar jag till alla som begav sig 
till skolvärlden i dag ...
både elever och deras lärare!

Ha det gott!!

6 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Så festligt av brudparet att åka iväg på flakmopeden.

Här börjar skolorna nästa vecka.

Utlottning...har jag missat något?

Kram!

Birgitta sa...

Ett lite annorlunda färdsätt gör brudparet. Läser på bloggarna men orkar inte kommentera allt. Två veckor kvar på gipset nu. Sedan ska ju jöften läka också. Men räknar med att åka till stora vävmässan i Umeå om 5 veckor.
Kramar Birgitta

Annika sa...

Vad fint!
Kul med flakmoppe.
så fina brickor.
Kramar

Anonym sa...

Ser vackert ut i nya trädgården, o dom slipade Gotlandsäggen fick en plats.

Black Iris sa...

Jösses, vad längesen jag fick åka på en flakmoppe.. Underbara målningar gör du och vilken skatt att ha kvar de fina solros-mattorna..

Kram Maidi

skapa och inreda sa...

Sten äggen ligger så fin i sitt rede.
Jag ler och blir varm om hjärtat när jag ser bilden på brudparet som åker i väg på flakmoppen :)
Så fina solrosmattor du har kvar efter dina kära.
Ha det gott.
Kram
Annika