27.11.14

Dags att ...

... njuta av de sista novemberdagarna!
Mina bilder är tagna i går eftermiddag vid stranden 
i grannbyn!

  
 En fantastisk solnedgång fick vi beskåda ...
vindstilla och ca 4 grader på plussidan :)


  
 
 Möjligheter till fiskefärder finns ännu ...
men verkar som om en del båtar är uppdragna inför vinterförvaring!

 Nu inväntar vi förståss första advent och lillajul!

♥♥♥

 Tisdagkvällar betyder juntakvällar!
Glöggkväll brukar höra till den här årstiden!
Tack H, så gott och gemytligt!
På högra bilden min stickning och min vinst den kvällen :)

Ha det bra!

8 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Tänk så vädret kan ändras för varje dag nya äventyr.kram Nette

skapa och inreda sa...

Underbara bilder. Tänk vad tiden går, snart redan december.
Jag har plockat fram adventsljusstakarna, bytt gardiner i köket och planterat lite hyacinter som doftar så gott.
Önskar dig en trevlig första advent.
Kram
Annika

Catarina sa...

Vackra bilder!
Det är ju så mysigt med glöggkvällar.
En fin första advent till dig!

Gunilla sa...

Jag njuter verkligen av dina fina bilder. Du är så duktig på att fota.

Härligt med juntakvällar och glögg mys.

Önskar dig en riktigt fin 1:a Advent

Janne i Fagerlia sa...

Bildene dine understreker den vakre naturen og hvor flott det er at vi har årstider med hvert sitt særtrekk.
Nydelig bilder!!

Skaparglädje sa...

Vackra bilder...som vanligt.
Önskar dig en fin 1:a advent.
Kram!

Mina fotostunder sa...

Så vackert November kan va!
Mysig juntakväll!
Kram!

Gugis Pärlor sa...

Solglimtar piggar verkligen upp den här tiden på året... underbara speglingar vid vattnet och fina bilder!

Kram Gugi