19.7.15

Hemma igen ...

 ... men sommarlovet fortsätter,
med några "jobb" och måsten nu som då ;)
 
 
Högakusten bron är mäktig (för en höjdrädd, som jag)
men klarade mig bra ändå!
Körde ett par extra varv ... för att 'vänja' mig :)
 
 
Före den körde vi via Docksta och Skuleberget med dess
 lodräta klättervägg!

 
Övernattade i närheten av höga bron!


 
I hotellet och dess närhet
 fanns massor av olika hantverk- och souvenirbutiker!


 
Följande stopp blev det i Söderhamn!
Fantastisk fin park och kyrkan var en pärla att beskåda!
Var tyvärr inte in i kyrkan,
men kan tänka mig att den var speciell att se!

 
... färden fortsatte söderut ...
 
I dag har vi firat Rangsbydagen för 16.de gången
men den får jag återkomma till en ny dag!
 
Må så gott alla därute ...

3 kommentarer:

nattugglan sa...

Oj skitt kanske ni va där då jag va där ..alltså skuleberget.Vår dotter bor nästan brevid kyrkan om ni såg den.Vi va opp till toppen o åt glass..så mäktigt. Körde också över bron som de reparerade.

Lyckoslanten sa...

Så roligt att ni var där! Jag ville också köra flera varv! Synd att ena filen var ur bruk, men ändå var det speciellt!
Tänker att ni övernattade på andra sidan bron.
Man måste åka bort för att kunna åka hem som min gubbe säger ;o)

Skaparglädje sa...

Vilken bro, vilken utsikt. Helt fantastiskt.
Sommarkram!