8.5.16

Mors egen dag ♥


I dag, andra söndagen i maj, firar vi Morsdag!
En alldeles underbar och solig dag!
Önskar att jag fått ha min egen mor hos mig ännu!
MEN, hon har fått blommor på sin grav och så hissade vi flaggan
på Blackstorp enkom för henne i morse :)
Hoppas hon ser det från sin himmel!
Blomman på bilden är/var hennes favoritblomma ...

Önskar att alla mammor i världen får ha en lika fin dag som jag har!
Önskar också J, C och N, mammorna till mina sex barnbarn,
en riktigt skön Morsdag! 

Krama varandra ofta!

3 kommentarer:

Mina fotostunder sa...

Mors-blomman ger fina minnen!
Fint!
Kram! ♥

Annika sa...

Det var Mors Dag i här också igår.
En fin dag, och en dag jag absolut tycker man ska fira.
Ja, jag är helt säker på att din mamma såg blommorna från sin himmel.
Kram!

Skaparglädje sa...

och i Sverige får vi "mammor" vänta med att bli firade till sista söndagen i maj.
Kram!