28.7.16

Skärilivet ...

 ... är något annat än hemmalivet!
Konstigt nog, fastän vi gör samma sak på båda ställen :)
Äter, sover, städar, diskar, målar ...
Men ändå är livet på skären något annat ...
något ledigare på ett sätt :)

 I sommar har vi satsat på utsidan av huset 
och som snart börjar bli klart.

Ännu finns många inredningsdetaljer som ska fixas inomhus! 

 Vackra vyer och framförallt kvällarna är ljuvliga
vid stranden ...

 Småtjejer i blomplockartagen ... :)

 Målning har varit dagens projekt för min del!


Känner någon denna växt ?... vi har den runt oss till förb...


Loppis på Fagerö är över ... nu blir det att satsa på annat!

Så varför inte ... Blackstorp :)
Både kaffegäster, matgäster och övernattningar är inbokade :)
Så trevligt ;)

Var rädda om varandra ♥

2 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Finns alltid några "sommarprojekt" att ta tag i.
Vi har fått hjälp att måla om vårt hus i år, nu är det klart och det blev så fint. (fast det kostar) Men eftersom jag inte mår bra i min kropp får man be folk om hjälp)
Kram!

Annika sa...

Jomen, livet åp stjärän är nog det allra bästa.
DET tycker jag!
Det blir en annan lunk där, helt klart. Längtar dit.
Härligt att ni är där också nu hela tiden. Minns då jag var liten, tyckte liksom det var så konstigt att min mormor och morfar hade typ 14 km till skären, och att det var deras landställe fastän de bodde på landet redan, haha.
Kramar!