12.12.16

Min helg ...

 ... har varit både intensiv och omväxlande 
och det är det säkert för många denna tid på året!

Glädje, men även sorg finns med i våra liv ...

Speciell solnedgång vid Näskatan på söndageftermiddag,
då jag begav mig till marthornas eget julfest vid
Frank Mangs Center!
Fint arrangerat med god mat och dryck,
samt fin underhållning bl.a. av bygdens Lucia med följe! 


 Två småtjejer hade tillbringat ett dygn hos oss,
och då stod bl.a. pepparkaksbak på önskelistan 😊😍

 Avslutningsvis på söndagkväll firade vi 
9-åriga William, här med busiga Nitro 😁

 
 Vacker himmel även i morse, då jag styrde kosan mot
vävsalen för lite extra jobb ...

Ha en fin Luciadag alla i morgon!


4 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Låter som en mysig helg, pepparkaksbak, julfest och fina naturbilder.
Trots allt så är det roligt med allt inför julen.
Kram!

Annika sa...

Vad fint, och vilka söta tjejer!
OCH William, såklart.
Mysigt.
ja, jag tror det är många känslor i omlopp denna tid på året. Många tankar som knackar på och vill ha uppmärksamhet.
Stora kramar till dig!!

Mina fotostunder sa...

Vacker dag med pyssel och fest!
Kram!

Janne i Fagerlia sa...

Ser ut ifra bildene at du har hatt en kjempetrivelig føgjulshelg. Selv har jeg hatt juleverksted sammen med tantebarn.