14.5.17

Denna dag ...

... Morsdag 14 maj 2017 đŸŒč 

 ... eller rĂ€ttare sagt sĂ„ började morsdagsfirandet redan i gĂ„rkvĂ€ll!
DÄ lade jag stövlarna pÄ bordet i uterummet!
 TvĂ„ hemmagjorda smĂ„stövlar hade tillverkats enkom 
Ă„t fammo till morsdag! ♥ Tack!

Det blev middag för första gÄngen i Är pÄ verandan
... baconlindad fylld batong med sallad,
plĂ€ttar med jordgubbsylt och grĂ€dde i stĂ€llet för tĂ„rta 😉
 ... men fick skynda oss medan solen vĂ€rmde!
 
 Rosor rymdes ocksĂ„ pĂ„ bordet ... 

 Dagen i dag fortsatte i samma spĂ„r ...
besök av bÄde stora och smÄ med
 presenter och kort ... TACK alla! ♥

 Sea Side pĂ„ Fagerö serverade vĂ„r mat i dag ...
 en utsökt morsdagsbuffĂ©, jĂ€ttegott! Tack!

Mors 'ros' blommar sĂ„ vackert just nu 
trots att hon varit borta i snart fem Ă„r! ♥

Hoppas att alla mammor har haft en lika fin
 Morsdag som jag ♥

KRAM till er alla!

3 kommentarer:

SkaparglÀdje sa...

Vilket fint Mors Dag firande!
Kram frÄn mig!

Mina fotostunder sa...

SĂ„ fin dag du fick!
Kram!

Annika sa...

Vilken fin Mors Dag du fick!
SÅ ska det firas. SjĂ€lv var jag mest trött efter en brĂ€nnskada jag fick i lördags. SĂ„ mitt firande var lĂ„gt. HĂ€rligt att ni firade sĂ„ stort!!
Kram!