13.7.17

Hujedamej ...

 ... vad tiden rusar iväg ...
Nyss var det vår bröllopsdag, min födelsedag, 
tomatkarneval och allt vad därtill hör! 
Nu är det torsdag igen och ett nytt veckoslut börjar i morgon ...

 Nåja, inget att göra åt ... mina dagar går åt till min hobby, mitt "jobb"
och därtill ska jag försöka hinna med en sommarstuga,
olika möten, besök hos vänner mm...
Äschdå ... alla har det säkert likadant ...

Några bilder från Tomatkarnevalen bjuder jag på här!

 Hann också med en pizza på Kristinas nya ställe ...
endast ett stenkast från det gamla,som nu kommer att rivas!

 Kalaset blev en dag försenat, men det gjorde inget tror jag!
 😀

 Mina blomlådor hemma prunkar på ... och Albin trivs 😏

Trivs verkar också blommorna vid sommarstugan att göra!

Ha en fin fortsättning på 'sommaren' ...

1 kommentar:

Mina fotostunder sa...

Niesby city ge itt som förr .... fint foto!
Vackra blommor!
Kram!