9.7.18

Tisdag i morgon ...

 Där slank den helgen förbi ... även måndag!

Lite bilder från Tomatkarnevalen bjuder jag på.
Hann inte ta så många ... knappt att man hinner gå runt själv,
så är det att vara torggumma 👵😊


Tomaten och gurkan fanns på plats ...


... så också folk i mängder!


Några tavlor från mitt stånd samt en titt 
över till grannen/vännen Berit! 



I går firades både min födelsedag och vår bröllopsdag (46 år)
med presenter och chokladtårta med hallon!

I dag en tur till Seinäjoki i värmen!
Mätaren i bilen visade +29 på vissa ställen ...
och värmen ska fortsätta hela veckan 
Vi får hoppas på åskskurar från vårt västra grannland ...

I morgon ... en vanlig dag, tror jag!

Ha en fin fortsättning på veckan!

1 kommentar:

Marie sa...

Hei :)
Takk for kommentar på bloggen min. Om du reiser til Norge nokon gong er du hjarteleg velkomen hos meg :)