29.9.18

30 september 2008 ...

... det är 10 år sedan det datumet ... 
Ja, vad tror ni hände då? Neej, gissa igen ...
Sätter in en neutral bild denna gång, en vacker höstbild
får representera alla de tusentals bilder som strömmat igenom ...



... min blogg, den tid som jag menar!
Just det ... 10 år har gått sedan mitt första inlägg!

10 år !!!

Ofattbart ... vart tar alla år vägen!?
Bara ett exempel på det ..
JAG var inte ens farmor då ... det blev jag i februari följande år 💕
Sedan dess har det hänt mycket!
Många nya bekantskaper har jag fått genom olika bloggar,
t.o.m goda vänner!

MEN då kommer frågan: Sluta blogga eller fortsätt?
Vet inte själv ...

Det jag vet är att bloggandet inte är lika populär mera
 och allra minst att kommentera ... lite mera än ett tryck
på en gillaknapp 👍 kräver det!
Jag själv hör också till den gruppen, tyvärr.

Vandrar i alla fall vidare ett tag ...

Ta hand om Er och varandra!

2 kommentarer:

Mina fotostunder sa...

GRATTIS! ♥

Marianne sa...

Gratulerer med 10 års jubileet til bloggen:-)