6.10.18

Mässa

En av många hantverksmässor på hösten är denna i Seinäjoki,
och den har vi, min syster och jag besökt i dag!
Tror dessutom den blir den enda ...


MEN vilket utbud ... 
både färdiga produkter till material av alla slag ...
Vågar mig inte att nämna några, då räcker inte denna sida till!


Nåja några produkter kan jag nämna ... väskor, väskor och väskor 😏
och då menar jag massor!
Massor fanns också av sydda börsar, både med knäppen och dragkedjor! 


SMYCKEN ... "miljontals" ...


Flera konstnärer och målare som demonstrerade sina kunskaper,
var rätt nytt, så där stannade man en stund .. 😉


Ett rätt intressant moment var detta ... Stampers ... 
bara att bygga upp ett eget konstverk på valbart underlag!

Med trötta fötter och huvudet sprängfyllt med intryck
återvände vi hem genom ett underbart 
vackert och soligt höstlandskap!
Nu soffan .... 

Ni har väl alla köpt Rosa bandet! 💗

Önskar er alla en fin helg!

1 kommentar:

Mina fotostunder sa...

En trevlig dag!
Kram! ♥