11.2.19

Måndagen är ...


 ... till ända!
Vävning, fotvård, målning .. hund/kaninmatning mm
har man hunnit med i dag! 😏

*********

Förra vinter slog en influensa ut mig med väldig kraft,
flera veckor med feber och hosta!
Ännu i vinter har jag inte känt av något liknande ...
(knack, knack .. ta i trä)

Tog i mitten av november min första 
influensaspruta någonsin ...
om det är den som gjort att ingen flunsa dykt upp 
eller är det tur ..
Nåja det får framtiden utvisa!

Åtminstone minskar apelsinerna med fart!
Köpte ett helt ämbar på K-affären för nån vecka sedan 
för 5 euro! Gott!


 Kvällens solnedgång var vackrare än någonsin ...
det tycker jag ju alltid ..
 

Precis när solen försvann bakom skogsbrynet var himlen ännu gul ..

en halvtimme senare en helt annan färg ...

 
 Naturens under ... 

******


Snart, snart börjar planeringen 
av sommarens souvenirtillverkning ...


Nu återstår 'kvällsritualen' och så sängdags!

Go´natt!

1 kommentar:

Barwitzki sa...

Vakker solnedgang... deilige farger.
Jeg ønsker deg masse glede med produksjoner.
Jeg har ferdig min genser... nesten... må sy alle trådene.
God onsdag og hilsen fra meg.