20.3.19

Från det ena ...

 ... till det andra! 
I senaste inlägget visade jag smörknivar, som också tar 
sin tid att göra!

Men med det senaste "verket" fick jag ta till badrumsgolvet
för att få det målat!
Denna skylt meter 120x80 cm ...
skulle behövt jobba utomhus, men minusgrader 
och målfärg passar inte riktigt ihop! 


Tog en liten stund att få den, till att börja med, grundfärgad
 och sedan bakgrunden färdig ...


 ... för att inte tala om alla detaljer :O


 MEN färdig blev den ... och jag är nöjd!

Svenska Folkpartiet ska ha den vid sin valstuga
på torget i Närpes Centrum, inför riksdagsvalet!!



OCH varför har jag plockat fram en rosbukett ...

Jo därför att:
1. Vi i Finland är världens lyckligaste folk ...
2. Vårdagjämning ... äntligen!
3. Grattis till sonen som har namnsdag idag!

+ vi har sett solen i dag och en stor måne i kväll!

Kramas ofta, alla lyckliga läsare!

1 kommentar:

Mina fotostunder sa...

En sån dag dag och ett så varierande jobb!
KRAM! ♥