10.3.19

Mina favoriter ...

 ... i svenska melodifestivalen ...
en vann och den andra kom på femte plats!


Grattis till John Lundvik!


Jon Henrik Fjellgrens bidrag gillade jag också skarpt!

Skulle jag röstat vet jag inte vilken av dessa jag skulle
gett min röst!
Annars tyckte jag alla bidrag var riktigt bra ...
Vilken som helst kunde ta hem segern ..

I dag söndag snöar det täta, lätta flingor, minus 4 grader!
Har inte bestämt ännu vad jag ska ägna dagen åt!
Kanske blir det stickningen som fylls på med något varv..
eller kanske gör jag en beställning av mera korgar till
alla kommande marknader! 
Kanske en promenad, kanske en tur till torpet :)
Finns alltid något att göra .... 

Ha en skön söndag alla där 'ute' ...

1 kommentar:

Rämmengården sa...

I år var det verkligen svårt att ha en favorit. Faktiskt var de flesta bidrag riktigt bra för en gång skull. Vinnaren var klart överlägsen 😍 ha en fortsatt trevlig dag kram från Nina