28.9.19

En vacker dag!

Första höstmånaden är snart till enda!
Snabbare och snabbare verkar tiden att gå ...

Har besökt vår vackra kyrkogård i dag och bäddat
runt mina nära och kära med sköna växter!
Vädret visar sig från bästa sidan +13 grader,
sol och svaga vindar!


 Löven har de senaste dagarna övergått till de vackraste färger!
Åtminstone lönnen här vid kyrkan, men också björkarna
börjar skifta i alla färger!
Kanske för att vi haft nattfrost flera av de senaste nätterna!


Jag älskar denna årstid!



 
Sov i ro mina kära, mor och far! 💕
*********

I dagarna är det 11 år sedan jag började blogga ...
känns som tiden rusat ... nästan 1400 inlägg har det blivit 😯
mycket har hänt på dessa år!
Det blir bara att vandra vidare ... 
vet att ni är många där ute som läser min blogg,
visst är det så, Majlen, "momma" och alla ni andra ...
TACK! 😊
(Enda jag kan sakna är någon kommentar!)

Ha en fortsatt fin dag!

 

1 kommentar:

Mina fotostunder sa...

Så vackert och fridfullt! ♥