26.10.19

Headern ..

 .. är förnyad, som ni alla kan se!

Motivet är från ena sidan i Gröna torgboden i Närpes!
Där kommer jag att finnas alla fredagar fram till jul 😀
(förutom 6.12, då finns jag på "Kvinnornas" i Vasa)


 De två första bilderna här är nymålat ...
men många flera motiv finns!

Önskar ni specialbeställningar med andra texter eller namn
är det bara att höra av er! 
Ännu finns tid fram till farsdag eller jul ... trots att veckorna
går alldeles för fort!

 


En korg med "mjukgodis" 😉
Sköna, varma cykeldynor ...
som min syrra tillverkar av vackra återanvända tyger!

**********

Höstens värsta storm hittills fick vi känna av
 i gårkväll och natt!
Utan el var vi i ca åtta timmar.

Men i dag har vi haft kanske höstens sista vackra dag,
med sol och +7 grader .. och måttlig vind!

"Så mycket bättre" går i TV så med datorn i famnen
njuter jag av bådadera!

God fortsättning på helgen!

1 kommentar:

Mina fotostunder sa...

Så mycket fina och värdefulla gåvor du har!
Kramar!