1.11.19

Alla helgons helg


 En helg då vi minns och tänker tillbaka på alla
nära och kära som inte mera finns bland oss!
En helg då vi tänder ljus för alla!
Har besökt kyrkogården i skymningen och tänt på 
mors och fars grav ...
då fanns det redan ett hav av ljus på alla gravar!


 Höstlöven försvann vid senaste storm så nu står 
träden kala och bara väntar att få bäddas in i ett varmt vintertäcke!

 

Denna bild tog min man senaste helg då det ännu fanns 
tillräckligt med vackra löv.

  

Interiör från torgboden i Närpes där jag varit i dag!
Nästa helg firar vi farsdag ... då hittar ni också presenter 
passande till 'karar' ... öppet fredag 12-17!


 


 

En härlig, solig kanske lite kylslagen dag 
har det varit idag, men riktig skön! 

Började dagen med ett gympass och sedan torgpass ...
nu en skön kväll med god mat, "En gåva i toner" i radion 
och Postkoden och senare Idol i rutan!

Ha en riktig mysig helg!

1 kommentar:

Annika sa...

Jag skulle så gärna gå omkring på Närpes kyrkogård på Allhelgona. Det måste vara så fint.
jag såg så många vackra bilder på instagram och FB från kyrkogården i helgen. MEN många var upprörda över att kyrkan låg mörk och nedsläckt. Konstigt att de inte har öppet och ljust den dagen.
Ja, ngn ngn hoppas jag verkligen kunna vara där på allhelgona och SE det med egna ögon.
Underbart.
Ni har haft en ovanligt färgrik höst, visst? Så fina bilder.
Ha en jättefin vecka.
Kram från mig!!