31.12.19

2019 --- 2020


Snart ... inom mindre än 12 timmar slår klockan tolv ..
och vi går in, inte bara ett nytt år utan också ett nytt decennium ...

Känslan jag har när året är 2020 är här ... är redan!
Detta jämna år medför något som kommit emot en med stormsteg!
Tänkte på det då vi gick in i 2000-talet ... tänk 2020 ... 
då fyller både jag och min äkta hälft 70 år! :O
Nu är vi där ... inom loppet av dessa tolv timmar ...

Nåja, vi fyller ju inte år i morgon precis ... men månaderna går snabbt!

Året som gått har gett mig mycket, mestadels trevliga och 
avkopplande saker som jag kallar "jobb" (hantverk) 
Vi har fått en dyrbar gåva ... en liten sonson! 💓
före honom finns ju våra härliga tjejer!! 💕💕
som växer och blir stora i rasande fart!
Vi har fått vara relativt friska, fått resa, träffat vänner
vara lediga, spenderat många dagar vid Blackstorp ...

Visst smyger det in sorg och vemod däremellan också ...
men hoppas att allt blir bra till slut!

Önskar ER ALLA som besöker och läser min sida 

🍀 ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR 2020 !!! 🍀

... och, utan Er, ingen blogg!

Ta väl hand om ER och VARANDRA!!

***********

Ps. En liten väderprognos för minnets skull:
Soligt och fint -1 grad visar mätaren! 
Grönt och grant ute! Ds.

2 kommentarer:

Solstrimmor sa...

En stor varm kram till dig! Önskar dig ett gott slut och ett fint och bra nytt år! Att fylla sjuttio är härligt! Nu får man göra och säga precis vad man vill:)!

Kramar från Eva-Mari

Mina fotostunder sa...

Önskar dig/er ett lyckosamt Nytt År!
Kram! ♥