4.12.19

Info

************

Denna veckas fredag 6.12 är det 
Finlands Självständighetsdag,
den etthundradeandra i ordningen!

Jag håller som sagt torgboden stängd ... meen,
själv finns jag som vanligt denna dag på 
Kvinnornas Julmässa i Vasa ....

Lördag 7.12 och t.o.m söndag 15.12 finns vi,
jag och min syster på Julfiilis, den marknaden 
finns vid Kasernområdet i Vasa 
Kom gärna förbi och hälsa på!


Dessutom har marthorna tillverkat kransar till
julmarknaden på Fagerö sönd 8.12 ...
Skynda att välja den ni vill ha ... 😊

Mina hantverk finns också där ... 
men, med mina "nya" försäljare 💕 för dagen!


Har också ett födelsedagsbarn i dag ... Grattis gossen!
Hastigt så är barnen vuxna! 👦💗

Ha en fin fortsättning på veckan!

Lite väder till sist: klart och plus 5 i dag!
Ingen snö .. ännu.

1 kommentar:

Barwitzki sa...

Ha riktig mye moro til markeder... jeg elsker julemarkeder :-)))
God advent.
Hilsener fra Viola