27.1.20

Handarbeten

 Ytterst sällan stickar jag numera!
Endast då vi har marthamöte eller syjuntaträffarna
finns alltid en stickning med ..
Tiden verkar gå till mycket annat hemmavid.

Meen nog tycker jag om stickat ändå ...
fick dessa vackra marthasockor av en vän!




Två par, vars bilder jag lånat från nätet,
som jag gärna skulle önska mig!




I vävsalen, måndagarna, håller jag på mina "eviga" snörlöpare!
Denna i blått och vitt började jag på med i dag på förmiddagen!

 

I en annan vävstol är snart denna fina yllematta färdig! 

Detta blir till handdukar inom sin tid! 


Några minusgrader och lätt snöfall 
kan jag rapportera i väderväg!

Fin vecka önskar jag åt er alla!

2 kommentarer:

Mina fotostunder sa...

Så vackra handarbeten!
Kram! ♥

Annika sa...

VAD fint! Allting. Just alla dessa jättefina handarbeten som ni gör i Martha.
OCH så mkt fint jag har fått av min mormor, vantar, halsdukar, sockor, tröjor, koftor + allt hon VIRKADE och vävde.
Så underbart fint att ha kvar mkt av det.
NI har fått lite vinter nu äntligen va?
PÅ tiden,
Kramar!