31.1.20

Sista januari ...

 Idag plockar Konstklubben ner utställningen i 
Hanna Norrgård är februarimånads utställare!


Min en tavla som hängt där nu en månad!
Men bara efter tre månader hänger mina tavlor där igen,
då i samarbete med Berit Lillås, hela maj månad!

 Nån gång i vår ev. i mars slår jag opp dörren
till torgboden i Närpes!
Där kommer jag att husera hela detta år,
med främst mina egna produkter!
Samarbete med flera personer kommer jag också att ha!

I höstas och fram till jul hade Jonna från Malax
Närpestavlor hos mig, så även i år!

 Sonjas stickade alster kommer jag att ha ....


 ... likaså systers återanvända, sydda produkter!


Plus andra som jag återkommer till så småningom!

 

En text som säger allt ...
finns på mina svarta tygkassar!

Till sist en bild från denna tidpunkt förra året ...
nu har vi nästan nollgradigt och snöfritt ...


Ha en bra dag alla!

1 kommentar:

Mina fotostunder sa...

Ja en vinter är inte lik en annan!
Fina produkter! Lycka till!
Kram ♥