21.2.20

Bara nyheter ...


En traditionell runda till gymmet blev det även i dag på förmiddagen!
Där finns nu tre nya redskap i form av två
spinningscyklar och en "vanlig" motionscykel!
Bara att trampa och trampa, så pulsen stiger ...


Nya mätare har jag målat inför kommande behov!



 En ny liten babys besökte oss fram och åter här om kvällen!
Han var ut på promenad med sin mamma och sina småkusiner! 😊

Vår egen lilla baby (barnbarn) blir redan 6 månader idag!
Grattis Alfons! 😍



Min nya matta i m.blått och gråspreckligt trikå blir säkert bra 
där hon kommer att ligga i Blackstorp! 

Sista nyheten för i dag är att denna skola får en ny 'skolfammo' ..
och det är jag!
Börjar dock som Pippi Långstrump med lov, sportlov nästa vecka!

Nyhet är inte blåsten/stormen som är här igen .. och regnet!
INTE en flinga snö har vi!

Ni får ha ett trivsamt sportlov i allafall!
Bara att klä sig i passande kläder 😏


1 kommentar:

Hantverkarglädje sa...

Grattis skolfarmor. Även jag har fått förfrågan här hela tre gånger men har med lätt dåligt samvete tackat nej. Har själv barnbarnen i så olika åldrar så jag är rädd att mitt eget barnpysslande blir lidande om jag lovar något mera. Skolfarmor behövs, det är jag säker på. Lycka till.