24.4.20

Frisk luft ...


   ... behöver vi alla! 
Promenaden i går gick till ena ändan av byn ...
där bor tre av mina barnbarn!
Träffades utomhus som vi lärt oss att göra ...
Kramarna samlar vi på hög! 😍
Fick sällskap en bit på hemvägen ...
flickorna cyklade iväg och den minsta fanns i sitt vagn!


Våren ger sig till känna ... 
fint i vägkanten på dagens runda med min trogna 
"gåkompis" ....

Men det blev två rundor idag ... en till hemmavid ville ut ikväll 
då blev det Högåsen i Övermark!
Fin spånbana ... så mina steg i dag landade på 10488 ...
 

Tog oss en titt på vindmöllorna på vägen hem!
Vädret svalare idag +8, nordanvinden kändes 
i kinderna ....

Nu väntar vi på omröstningen av Let´s Dans! 

Önskar er alla en skön helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppeligen håller den friska luften både corona och vargar borta. Men idag tror jag luften var mer än vanligt frisk då nordanvinden visade all sin kraft. Kände mig helt urblåst efter andra passet i jordgubbslandet. Hälsningar från gåkompisen

Barwitzki sa...

Hos oss er det kjølig i dag og solen er skjult, men skogen er og forblir vakker. Det er flott at du kan gå tur med barnebarna.
Hilsen deg. Viola... Nå tar jeg strikkepinnene :-) God helg.