8.5.20

Lite mat på ...

 ... gång!
Den bilden har jag sist!

I dag fredag har bestått av uppköp till helgen.
Vi var inte i butiken kl 7 i morse .. blev lite senare,
men där var inte heller så mycket kunder som man 
skulle trott, en fredag förmiddag så här före morsdag!
Så allt gick bra!

Blev blomplantering på föräldrarnas grav ...
och lite annat smått och gott!
Hann inte med motionen före regnet kom, 
men kanske senare ikväll ...


Målat några småtavlor .. endast 10 x 10 cm.
Muggen finns i lager, precis som jordgubbskorgarna!


 På tal om mat ...
inte visste jag att pannlappen fanns där under stekpannan
då jag satte på plattan .... 😳



 ...gubbens julklapp!!!! ...Tur att det finns nya!
Tack syster G-L, min kära sömmerska! 


 Det blev köttbullar i ugn .. ifall ni undrade! 😏

 

Som sagt .. lite regn på eftermiddagen och ca +9 grader!

Ha en skön fredagskväll!

1 kommentar:

Mina fotostunder sa...

Ha, ha, varit stressigt i köket?
Snygga små tavlor!
Kramar!