2.7.20

På väg ...


 ... är temat på Konstklubbens utställning i Konsthallen i juli!

Alltså juli ... det var ju precis midsommar 
ser jag av mitt föregående inlägg!! 
Men tiden rinner iväg!

Härliga varma sommarveckor har vi haft .. 
dock liite svalare nu men det godkänns också.
Vi har nu t.ex. fått lite regn!


 

 Berits stora tavla med tjädern finns att beskådas på utställningen ..
så också Mias hönor!

  

Värt ett besök är Konsthallen i Mittistan i Närpes!
Närmare 60 tavlor av klubbens medlemmar finns att beskådas!
 
Min egen med temat På väg ... "Upp eller ner" ...
en nymålad akryl.

 

Måste bara plocka in några pioner här om dagen innan regnet kom!
De var så vackra och doftade helt underbara ... mors pioner ...

Min andra sort står sig betydligt bättre ..
och visst är de vackra också!?


Ha en fortsatt skön juli-månad!

2 kommentarer:

Barwitzki sa...

Fantastisk kunstutstilling, synd at jeg ikke bor i nærheten.
Bildet ditt er veldig vakkert, så fine lysforhold og jeg liker også farge på bildet :-)))
Pioner er bare så veldig bra. Takk for fine bilder.
Ha en fin helg Hilsen deg. Viola

Annika sa...

VAD fint.
JAmen den utställningen hade jag ju sett om tiderna varit annorlunda.
:-(
Ja, er värmebölja har vikt undan nu. Men det kan ju vara lite skönt det också. Lite mer lagom temps vore ju inte så dumt.
Kramar!!