21.10.20

Oktober

... snart november!

Det innebär att vår utställning närmar sig med stormsteg 😊

... och det får den göra för att jag har mina tavlor klara!

 
En av dem är denna .. närmaste "grannen" och inte 



 
den enda tavlan med lador på
 .. jag gillar nämligen lador ...









 











Dessutom har jag ca 35 till .. visst finns några utan lador ska jag tillägga

                                                             FARSDAG närmar sig också!

Dessa muggar var populära förra året... 

finns också att fås i år, men mot beställning i god tid!


                                                                    Saknat så detta i år ....

ALLA torggummor/gubbar och alla marknader och mässor!! 

... och kunder/besökare, för att inte tala om turister!!

När ska världen återgå till det normala!??

Men nu ska jag måla julljus och annat julinspirerat ..

känns bättre då ...

Ha det bra i höstmörkret!

Tänd ett ljus!

 

1 kommentar:

Mina fotostunder sa...

Ja visst saknar man mycket detta år.
Men nu ser vi fram emot jul med alla ljus i mörkret!
Kramar! ♥