13.4.16

Gåvornas tid ...

 ... är på kommande!
Min pensel går varm inför den kommande säsongen!
Personliga och unika presenter är min specialitet :)

 Brickor är en av de populäraste ...
med olika texter, med sjärnor, hjärtan, blommor eller landskap!

 Så också korgar, ställningar o.a. 
bl.a. till sommarstugan eller husbilen :)

För att inte tala om "Gästboken" 
Vinter som sommar är den i användning ... 
ev. med egna bilder av en kär plats!

Student, bröllop eller annat evenemang behöver
kanske också en egen bok!

Bröllopstavla med plats för foto av den bästa dagen i livet!
Kyrkan får också plats ... och brudbuketten :)

En annan brudtavla ... 
gjord efter en gammal tavla inom släkten!

Solen skiner, fåglarna sjunger, vi kallar det för vår ...
borde vara ute,  hinner säkert på promenad senare ;)

Må gott alla!

4 kommentarer:

Skaparglädje sa...

du är så duktig. Måla kan inte jag, bara sticka.
Kram!

Janne i Fagerlia sa...

Såååå mye fint som du kan male. Liker spesielt godt gjestebøkene med de vakre landlige motivene. Du er utrolig produktiv med penselen.

Annika sa...

Jajamen, du är så duktig.
Gillar din stil.
OCH jag ser den ju i skäristugan på väggen, och i gästboken, varje sommar.
Samma hos moster min på hennes vägg.
Du hör till i stugorna, helt klart.
OCH jag har ju din underbara Stenö-målning hos mig!
Kramar!!

Solstrimmor sa...

Du är verkligen helproffs! Så mycket vackert du gör och det märks att du gör allt med kärlek! Mitt måleri blev förpassat till garderoben och där får det stanna!!

Hoppas brödet blev gott, och du, min vän... någon krans blir det inte av mina kvistar!

Önskar dig en fin helg!
Kramar från Eva-Mari