28.4.20

En dag

En dag som denna kalla "vinterdag" ska man göra något roligt!
Jag har t.ex målat ...
kanske inte någon ny sysselsättning precis, men känns bra!

MEN ska jag va riktigt ärlig, så gör tiden som är just nu,
det lite svårt att få någon inspiration ...
När ordnas några sommarmarknader, 
basarer, utställningar ... ??
När behövs presenter, examensgåvor ...

MEN jag ska knoga på ...
en vacker dag kanske behövs ett och annat på nytt! 

Jätteglad för dom som skickar meddelande, e-post eller ringer
och behöver lite småsaker!
Jag finns ju här för er alla 😊


På förmiddagen blev denna lilla akryltavla färdig!
Endast 15x15 cm ... ett passligt projekt!


Promenaden får jag ta ikväll, kanske solen vill titta fram då.
I dag har vi haft snöskurar och nordanvinden biter ...

Ha ni också en bra dag!

1 kommentar:

Mina fotostunder sa...

Så söta små tavlor!
Kramar!